Η Αλλαγή εστιατορικής ημερομηνίας μπορεί να γίνει με τους εξής 2 τρόπους:
1. τρόπος είναι απο την Αμβροσία και 2. είναι απο το Back Office.
O 2ος τρόπος μας εξυπηρετεί όταν έχουμε μεγάλο διάστημα που το κατάστημα μας ήταν κλειστό
1. Απο την Αμβροσία:
Ανεξάρτήτα σε ποιο mode είμαστε, Τραπέζια, cashier, delivery από το μενού λοιπά επιλέγουμε το τέλος ημέρας.
Εμφανίζεται η παρακάτω οθόνη 👇
Ο χρήστης πριν αλλάξει την εστιατορική ημερομηνία μπορεί να επιλέξει το κουμπί «επιλογή ημερομηνίας»,
θα εμφανιστεί η παρακάτω οθόνη👇
Επιλέγουμε την ημερομηνία που θέλουμε γυρνώντας στην αρχική οθόνη του τέλους ημέρας.
Πατάμε το κουμπί αλλαγή ημερομηνίας σε όλα, ( η διαφορά με το «αλλαγή Ημερομηνίας» είναι πως εάν διαθέτετε πολλά σημεία πωλήσεις θα γίνει αλλαγή σε όλα και όχι μόνο σε συγκεκριμένο).
θα εμφανιστεί η παρακάτω οθόνη👇
Επιλέγοντας το yes αρχίζει η διαδικασία αλλαγής ημέρας μέχρι την ημερομηνία επιλογής μας.
Σε ορισμένες περιπτώσεις υπάρχει αυτόματη επιλογή να μας βγάζει για κάθε αλλαγή ημέρας και Ζ από τον φορολογικό. Σε αυτή την περίπτωση δεν είναι αναγκαίο να πατάτε «ναι» να βγει το Ζ.
2. Απο το Back Office
Απο το μενού αριστερά επιλέγουμε παράμετροι
Μετά Εταιρείας και στη συνέχεια διαχείριση καταστήματος.
Εμφανίζεται η παρακάτω οθόνη👇
Πατάμε έρευνα
Στην συνέχεια στο παράθυρο που ανοίγει έρευνα και επιλέγουμε το κατάστημα με διπλό κλικ
Μετά επιλέγουμε το σημείο πώλησης με διπλό κλικ
Αφού επιλέξουμε το σημείο πώλησης
Εμφανίζεται η παρακάτω οθόνη👇
Όπου θα συμπληρώσουμε την ημερομηνία που θέλουμε πατάμε αποδοχή και η αλλαγή έχει γίνει.